Webmaster needed at international NGO’s headquarters in Berlin

Dieses Thema im Forum "Kleinanzeigen - Suche, Biete, Tausche" wurde erstellt von ICD_Berlin, 17.02.2014.

1. #1 ICD_Berlin, 17.02.2014
    ICD_Berlin

ICD_Berlin Neuer Benutzer

The Institute for Cultural Diplomacy is looking for a Webmaster to strengthen our team and manage several websites and blogs.
    The tasks which are needed this position, are:
    - Day-to-day management and supervision of websites
    - Programming of functions for the websites
    - Management of Wordpress Blogs

Experience
    The applicant must have proven experience in web development suites, programming and troubleshooting. The applicant must have the ability to solve problems as and when they arise and the capability to be efficient when undertaking various tasks simultaneously. Knowledge of CMS is required.

Must be responsible, hardworking and hold the ability to work independently. Also needed is an interest in working for a passionate, international and not-for-profit NGO, based in Berlin.

English is the working language of the Institute for Cultural Diplomacy. Fluency in English is required.
    For more information: info@culturaldiplomacy.org

Thema:

Webmaster needed at international NGO’s headquarters in Berlin

Die Seite wird geladen...

Webmaster needed at international NGO’s headquarters in Berlin - Ähnliche Themen

1. Signaturen für internationalen E-Mail Versand?

Signaturen für internationalen E-Mail Versand?: Hallo! Ich hätte ein kleines Problem und hoffe, jemand hier kann mir dabei helfen. Mein Vater arbeitet in einem Unternehmen, das seit kurzem auch...
  2. Suche Muster für Berliner Testament

Suche Muster für Berliner Testament: Hallo! Meine Großeltern beschäftigen sich derzeit mit ihrem Testament und haben sich für das Berliner Testament entschieden. Wisst ihr, wo man...
  3. Feedback für Webmaster Community

Feedback für Webmaster Community: Hallo, ich möchte euch mein neue kleine Webmaster-Community vorstellen, die Webmastern alles zum Thema Programmierung, Webdesign und...
  4. Webmaster-Treff.de

Webmaster-Treff.de: Guten Tag, ich habe nun endlich ein Forum für Webmaster eröffnet. Dort können User Jobangebote suchen oder anbieten, Probleme schildern oder...
  5. Suchen Webmaster Teil - oder Vollzeit

Suchen Webmaster Teil - oder Vollzeit: Das Institute for Cultural Diplomacy in Berlin sucht momentan einen qualifizierten Webmaster für Teil- oder Vollzeitbeschäftigung für die...