Intelligent adware ?

Dieses Thema im Forum "Software Probleme" wurde erstellt von duyentb, 24.12.2015.

1. #1 duyentb, 24.12.2015
    duyentb

duyentb Neuer Benutzer

Hi guys,
    I'm facing some painfully slow internet connection problem, i tried reseting the monitor ,contacting ISP but even that didnt help

This started when i had some annoying popups from adobe flash ONLY REQUESTING PERMISSION to make changes to your computer, obviously i denied at first then i checked the digital certificate it was authentic, i clicked ok then it takes me to a installer ..a generic looking one & it says downloading but fails everytime
    I thought flash player might be affected so i uninstalled it completely from my system, i was shocked even after that i was able to play youtube vids & the popups now showed 'uknown program' instead of flash player & its digital certificate shows manoramaonline.com which is a generic Malay news site or something

The thing that caught my attention was while shutting down my pc, just for few miliseconds im able to see 4-6 popups full of advertising sites being closed down by computer
    the thing is i checked everywhere in Taskman, but unable to find anything open other than system things

pls help slow internet is worse than no internet

2. AdMan

schau mal hier: Windows-Wartungs-Tool. Viele Probleme lassen sich damit einfach beheben. Oftmals ist der PC dann auch schneller!
    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren.
  3. heinzl

heinzl .

The Forums language here is German.

Thema:

Intelligent adware ?

Die Seite wird geladen...

Intelligent adware ? - Ähnliche Themen

1. Adware HKLM\SOFTWARE\?

Adware HKLM\SOFTWARE\?: hallo leute, ich habe mit spybot search und destroy 2 negative einträge gefunden 2. HKLM\SOFTWARE\Freeze.com 1. HKLM\SOFTWARE\W3i diese...
  2. Adware,Trojan,etc

Adware,Trojan,etc: Guten abend zusammen :) Habe seid paar tagen ein problem und zwar ist mein Pc befallen mit haufen Adware und einige trojan meldung(über anti vir)...
  3. intelligenter Desktophintergrund

intelligenter Desktophintergrund: Ich hab da mal ne Frage an die Profis unter Euch. Ich habe mit Freunden nen Tattoo-Stammtisch gegründet und wir wollen auch jährlich n großes...
  4. Sowas krasses schon einmal gesehen? Intelligente Knete!

Sowas krasses schon einmal gesehen? Intelligente Knete!: Hey Leutz, ich hoffe das gehört hier her. kennt ihr die "Intelligente Knete" schon. Is echt en krasses Zeug. Hab das bei nem Kollegen...
  5. iTunes intelligente Wiedergabe liste

iTunes intelligente Wiedergabe liste: Hallo Zusammen Ich habe eine intelligente Widergabe liste bei ITunes erstellt. Die Funktioniert auch so weit so gut. Sie holt alle Lieder aus...